julafton den 24/12

Vaknade upp bredvid min älskade på julaftons morgon.
Då det väntades julklappar under granen som ville bli öppnade.
och då vi öppnat alla paketen mummsade vi i oss lite julgröt.
därefter började vi bägge att göra oss iordning inför julfirandet.
först var vi hemma hos jovo & therese tillsammans med dalles familj,
sen åkte vi vidare till strömsnäs och var då med min familj.
så för våran del blev det fullt upp hela julen och med både svenskt & dansk mat.
blev även kyrkan på kvällen, men vi kom typ då det slutade.
i julklapp utav dalle fick jag två olika nitarmband och ett läder.
fick även en t-shirt och en babyliss icurl som jag velat ha.
utav joey fick jag svart nagelack och smink,
av mamma & pappa fick jag en hårborste, crustång, svarta leggings & pengar.
av morfar fick jag pengar och likaså utav svärmor och svärfar. :)




 

 



kanske lägger in bilder på det andra en annan gång.
och får bilder av svärmor från julafton ni kan få se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0