3 månader.

vaknade vid 7 tiden av att klockan ringer & jag var tvungen att gå till skolan.
kände verkligen hur sugen jag var på att stanna hemma,
men jag gick dit berädd på en helt varnlig dag.
vilket det faktiskt också började som, men vid lektionen innan maten
kom lollo in till mig & säger att jag ska skynda bort till respeditionen
eftersom att där väntar en glad överraskning till mig,
så jag skyndar mig bort dit & talar om mitt namn för tanten som sitter där.
& då kommer hon med en stor buket blommor till mig, 10 vackra rosor.
och på kortet stod det "jag älskar dig". han vet verkligen hur man får mig glad.
gick sen runt som en solstråle resten utav dagen och blommorna i handen
för ikke sa nikke att den stora buketten skulle få plats i mitt lilla skåp.
när sen sista lektionen var över sprang jag hem allt vad jag kunde
& där väntar älskling med ännu en överraskning, kräftor till mig !
han hade dukat upp fint, köpt hattarna jag tjatat om & massor utav kräftor.
jag har verkligen den bästa pojkvänen utav alla!
nu är det ju bara det att jag måste göra något fint tillbaka,
någon som möjligtvis har någon bra idé om vad det skulle kunna vara?
därefter kollade vi iallafall på en film som jag fick välja vilken.
och därefter kom dit hit lite folk & det blev lite smått festande.
men vi stannade inte ute så länge fanns inte så mycket folk på puben.
så vi gick ner till adionis där vi beställde lite mat, en kebabrulle utan kebab!
& sen då vi kom tillbaka hem hade älskling fixat med rosenblad på sängen
och en massa levande ljus i hela sovrummet, så vacket var det .
tack baby för en helt perfekt dag, jag älskar verkligen dig !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0