projektarbetsdag.

Jag glömde nog att berätta om min tisdag såhär kommer det.
vaknade runt tio tiden eftersom att det var projektarbetsdag,
sen vid 12 tiden mötte jag athur vid skolan där vi vandrade runt en stund.
sen begav vi oss till roddys för att arbeta med johnny som vi planerat.
så vi satte igång med vårat arbete & kom fram till att göra var
att få tag i några sponsorer, så det försökte vi sedan greja med.
bokade även tid med smålänningen så att vi ska vara med där.
men därefter skulle jag på information om barnpassningen,
och tydligen ska vi nu behöva betala 100 kr för att passa barn.
haha, glöm det liksom! tycker mer att de är vi som borde få betalt.
därefter sen gick jag hem till min älskling iallafall där skåne var.
lagade oss lite mat, lax & ugnsbakad potatis fick det bli.
sen körde vi några rundor nere i stan, bara runt & runt.
därefter blev det idol och sen kom min bror på besök.
kollade på film och mummsade i oss chips med dipp.
sen var det läggdags för oss allihop, ohyeah !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0