now i'm back..!

Söndag detta fick bli en slappedag för både mig och pokjen.
hände faktiskt inte så mycket annat än filmtittande tror jag inte.
var väl som så att vi var ganska trötta tror jag väl.

Måndag sov ganska länge måste jag faktiskt säga.
eller iallafall till några från jehovas vitte väckte mig med info vid dörren.
fattade inte något utav vad dem sa bara det att jag fick en gratis bok.
kunskapen är ju iallafall alltid bara att ha tycker ju jag, så jag tackade.
sen då dalle kom hem hade jag lagat kycklingsallad med vitlökssås till.
som vi mummsade i oss framför tv:n, yammie !
sen var det dags för storhandling så att vi överlever med mat.
först till öb sen vidare till netto & därefter till citycross som det nu heter.
så vi var tvungna att plocka upp skåne för att få hjälp med bräning av kassar.
jag kan ju nämligen inte bära någon tyngd på mina knän just nu.
sen kollade vi på svenska hollywoodfruar och därefter film.
då vi även lyckades mummsa i oss vaniljipudding & hallonpaj med vaniljisås.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0