Klassfest!

fredagskvällen blev faktiskt helt lyckad tycker jag.
började med lite öl-spel & sedan blev det shaka rumpan.
vandrade ner till harrys redan vid halv 10 tiden.
men en riktigt lyckad förfest med klassen var det.
& studentfesten sen var också helt okey tyckte jag.
även fast draget först riktigt drog igång vid 11 tiden.
det var ju då min saknade baby kom in till mig.
så resten av kvällen spenderades vilt på dansgolvet!
ända tills att klockan blev mycket & att vi hämtade ut sakerna.
det var väl då kvällen blev lite sämre och jag skadade knät, AJ!
sådärefter kunde jag ju inte längre gå, så dalle fick typ bära hem mig.
masserade knäskålen en anning och därefter så somnade jag.
& nu är det bara längtan till nästa studentfest som återstår. ♥
bilder det kommer till att komma, har lektion just nu bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0