Vi är bättre än en dröm.

fredagen började i skolan som alltid men slutade vid 2 tiden.
sen kom joey på besök då vi planerade att åka till rainbow,
men det blev inte av ändå eftersom att jag ångrade mig.
så istället planerade vi fest här hemma men det blev inte heller av.
så då tog jag och dalle bilen till strömsnäs efter en mycket bra film.
pratade med mamma en stund eftersom att det var längesen jag träffade henne.
sen övningskörde jag även en runda med dalle, eftersom att jag inte tagit mitt körkort än.
sen var det dags att kolla på ytterliggare en film men då somnade jag såklart.

lördagen vaknade vid 9 tiden då jag bestämde mig för att väcka alla.
sen runt 11 tiden åkte vi till älmhult alltså jag, dalle, mamma & joey.
inhandlade en mössa, smink och två klänningar som kommer andvändas 
vid nästa utgång som vi hoppas på att de blir till helgen- wiihoo.
sen efter att vi gått en runda på ikea också som är ett måste.
åkte vi hemåt till lilla strömsnäs där jag övningskörde igen innan
jag och dalle bestämde oss för att köra hem & somna tidigt.

söndag en dag då jag verklgen fick sova ut och riktigt länge.
men dalle väckte mig vid 3 tiden då jag var tvungen att fixa mig.
sen bar det av till växjö, där vi mummsade i oss lite mat.
och sen lite senare blev det bio, the ugly truth som var kanonbra.
därefter hade klockan slagit halv 9 så då bar det av hemmåt.
men först en snabbis inom icamaxi för att inhandla det mest behövliga.
därefter somnade vi båda två nog ganska illakvickt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0