Jag är din, sålänge du vill ha mig!

det blev inget festande igår utan jag stannade hemma & städade.
planerade även in en liten överraskning till dalle då han kom hem,
så eftersom att vi aldrig haft våran första tryckare fixade jag med
levande ljus i hela tvrummet och härligt lugn musik därtill.
fixade även till det ute på balkongen med levande ljus
& så ställde jag ut luftmaddrasen där vilket blev våran sovplats för natten.
så då killen kom hem hade jag även fixat till mig själv lite & bjöd upp till dans.
vi dansade ett par låtar sen mummsade vi i oss lite äppelpaj & kollade film.
därefter blev det som sagt läggdags ute på balkongen, mycket mysig kväll ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0