;I mina tankar finns bara du.

Igår blev det skola som alltid nuförtiden på måndagar.
men vi hade iallafall projektarbete även om det inte blev mycket gjort.
sen då dalle han slutade åkte vi direkt vidare till strömsnäs,
med ett litet stopp på vägen där jag fick skor av baby.
ett par skor som jag väldigt länge har velat ha & nu är dem mina.
måste tala om att de är grymt sköna & att min kille är bäst.
i skolan planerade vi iallafall inför skolfottot.
men vad det blir får bli en överrraskning för er
vet ju att några från ljungby på sunnerboskolan läser min blogg.
& då skulle det inte vara så roligt om jag avslöjade det redan nu.
iallafall åkte vi hem sen runt halv 9 tiden, och kollade på film!
sen var det läggdags för oss båda, skola & jobbet måste skötas.

Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera bättre annars förlora du läsare!

2009-09-13 @ 17:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0