Grattis isabell!

efter skolan idag gick jag & dalle direkt bort till isabell
som faktiskt hade födelsedag i torsdags och fyllde 6 år tillochmed.
flickorna fick ju då såklart även deras presenter som de blev mycket nöjda över.
både filippa & isabell fick en skinnjacka sen fick isabell även klänning & thaigts.
jag är ledsen mina kära läsare men jag tog ingen direkt bild på det.
men iallafall fick vi både god tårta & smörgåstårta därtill, yammie !
så där var vi väll i några timmar och lekte lite innan vi bestämmde oss för att vandra.
gick en runda ner på stan i regnet och handlade lite smått&gott till senare.
sen då vi kom hem åt vi majskovlar och började kolla på en film.
men sen somnade jag, trotts allt var det bara torsdag & skola dagen efter.



























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0