Flickan som lekte med elden.

vaknade först runt 4 tiden på lördagen, konstigt nog!?
så då blev det att duscha & fixa till sig lite snabbt.
älskling & jag skulle nämligen kolla på bio i växjö.
hade bokat biljetter vid 6 tiden till flickan som lekte med elden.
och jag måste faktiskt säga att den var helt okey.
visst den var inte bättre än män som hatar kvinnor men ändå sevärd.
iallafall blev det en såkallad sångstund i bilen påvägen dit,
med min vackra sångröst då ju såklart!
sen blev det hamburgare på oxgrillen lite snabbt innan filmen.
och därefter vräckte vi i oss en stor popcorn tillsammans.
efter att filmen slutade vandrade vi runt lite i växjö.
sen bestämmde vi oss för att äta igen, nu på pizza teatro.
en sak jag måste tillägga är att dem inte hade en enda pizza där.
och alla utom jag & min pojk drack vin, men visst är jucie godare.
blev iallafall någon smörja, bröd & oliver till förrätt sen
blev det marinerad lamytterfile till varmrätt.
något av det godaste som jag ätit på väldigt länge.
men sen bar det av hemmåt till ljungby igen.
och då blev det ytterligare filmtittande för oss.
bring it on, den nya filmen såklart men jag somnade till slutet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0