Vissa är mer idioter än andra!

Nu sitter jag i skolan & gör typ ingenting, vi har nämligen ingen lektion eftersom att min svenskalärare fortfarande är pappaledig. sen härefter så ska jag ha möte med min mentor och föräldrar eftersom att min frånvaro är ganska hög, & jag hatar verkligen min klass mer och mer för varje dag. sen några mer än andra, idioter! längtar iallafall tills att jag ska hem härefter. har lovat dalle att plocka iordning i min garderob, för han gillar inte att ha kläderna på golvet. ganska jobbigt att bo utan mamma som normalt brukade sköta sådana saker åt mig. men det är mitt eget val och jag bor faktiskt mycket hellre tillsammans med min underbara älskling. men iallafall då kläderna är på plats så ska jag börja välja ut vilka jag ska ha under kvällen & fixa till mig lite snabbt innan elin och frida kommer för då är det fest. dalle ska även ta dit några vänner av hans och då hockeyn är slut kommer zeta och athur till oss. får se hur länge vi hinner träffa dem dock för som vi planerat så blir att vi ska hem till kopartsch (ignorera stavningen) idag. mycket länge sedan man festade där så det ska bli kul! Wiiihee...♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0