Shoppingrunda!

Idag har jag varit i växjö hela dagen tillsammans med mor&far.
måste faktiskt säga att det varit riktigt trevligt att spendera dagen med dem.
det är svårt att leva utan er vid min sida 27/7 det är jag ju van vid.
och jag hoppas verkligen hur mycket ni båda förstå att jag älskar er.
& med detta vill jag bara få tacka för ytterligare en dag med er.
iallafall så började vi med att äta mat på lagondola, yammie..
jag valde faktiskt själv att äta sushi (stavningen?) mycket gott var det.
därefter blev det lite shopping på gina tricot innan jag skulle till tandläkaren.
och svaret där blev att jag ska ha tandställning i två år till iallafall.
sen blev det mer shopping, hjälpte mamma med dalles paket.
sen köpte mina underbara föräldrar ett par skor till mig & en jacka.

EVEREST W DOWN JKT F09
Jackor/EVEREST W DOWN JKT F09 från stadium.se






Scorett 1299 :-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0