popQuiz på puben.

Jaha då blev det inget bloggande mer igår fast jag lovade det.
men det var liksom så att elin hon kom hem till mig runt 4 tiden,
därefter satt vi bara och pratade om allt mellan himel och jord.
efter någon timma kom dalle med mat till oss,
eftersom att den vi tillagade blev bränd och smakade énbart kål.
så det fick bli mat ifrån ilionas gatukök istället, yammie!
efter att vi mumsat i oss maten kollade vi igenom lite bloggar.
måste baar tala om att jag blev helt kär i Belle Of Sweden & Baby Senorita.
dem var ju väldigt underhållande iallafall, sök bara på youtube så hittar du dem.
efter ett tag så ringde erica och ville att vi skulle komma till harrys.
det var nämligen popQuiz där denna torsdagen, så vi bildade ett lag.
tillsammans med zeta och mark, även en hel del fler.
men det var väl mest vi som gjorde jobbet, fusknadet!
men ändå så vann vi inte, typiskt. jag som tyckte vi var gryma!
satt kvar ett tag på puben tills baby han kom & då blev det solning.
sen hem för att kolla på one three hill ända tills vi somnade-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0