Ohyeah!

Har precis kommit hem nu efter en lektion i förskola, skola & fritidshem. måste bara påpeka att det är otroligt skönt att bo så nära skolan som jag gör. denna dagen består iallafall mest utav håltimme,  men det är ju så vi vill ha det! hade en lektion nu på en timma, sen ska jag tillbaka vid 11 tiden. slutar därefter redan vid 12 då jag snabbt går hem igen för att vila. sen kör nästa lektion igång vid klockan 2 och pågår till halv 4 . men det är varmkök som vi ska ha där och det går mycket fort. älskar gruppen och hoppas verkligen på att det blir någon god mat idag- sen därefter ska jag iallafall hem och packa för imorgon åker jag till strömsnäs efter skolan. är ju bjuden på 18-årsfest i ahust inne i älmhult  på fredagen utav mariella och hennes kamrater. sen på lördagen om det blir som man hoppas på kommer älskling för att hämta mig, sen beger vi oss mot halmstad för att bada på sannarpsbadet och därefter mummsa i oss lite mat. och så får vi ju inte missa att vi ska gå på bio också, vilken film vet vi inte riktigt ännu men just nu lutar det väl ganska mycket åt fame, dock låter den nya skräckisen i 3D lockande. men jaja, vi får se hur det blir med den saken och så tar vi en dag i taget- ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG ÄR MED OCH TÄVLA OM TANDBLEKNING, VAR MED DU OCKSÅ! VINN TANDBLEKNING TILL VÄRDE AV 345:-



http://fivetwozero.blogg.se/2009/october/vinn-tandblekning-till-varde-av-345--2.html

2009-10-08 @ 19:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0