hipp hipp hurra!

Just nu sitter jag bara och väntar på att dalle ska komma hem.
han är nämligen och inhandlar läsk tills idag, & han lovade jouice till mig.
därefter måste vi nog verkligen påbörja städningen lite fort.
innan vi ska hoppa in i duschen för att fixa oss iordning.
vi har hämtat maten nu med iallafall, yammie vad gott det ser ut.
kommer alltså att bli planka med allt möjligt på inhandlat på mackan.
sen har vi bestämmt oss för att baka egen tårta, mycket roligare är det ju.
sen vid klockan fyra kommer både dalles familj och min familj.
så idag kommer det nog inte bli så mycket bloggande,
men jag lovar att försöka så vi får se ifall jag återkommer idag eller inte? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0