hemma i strömsnäs.

vaknade upp lördag morgon tillsammans med älskling i strömsnäs.
gick in och väckte mamma för att se om vi skulle till väla.
vilket vi då bestämmde att vi skulle, så jag borjade fixa mig.
men det dröjde inte så länge innan vi sen ångrade oss
och stannade hemma istället för att bara ta det lugnt.
efter lite tv tittande började jag och mamma laga mat,
som vi även bjöd ner älskade morfar på. yammie!
sen därefter blev det lite prat om allt mellan himel & jord.
känns faktiskt att man saknar att vara hemma ibland.
senare på kvällen blev det iallafall kräftor som dalle köpt
och räkor som min pappa inhandlat, de bästa männen i min närhet.
så jag & mamma dukade upp och sen mummsade vi i oss.
därefter åkte jag och dalle hem till ljungby igen för att kolla på film.
måste faktiskt säga att deet varit en riktigt mysig helg. ♥











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0