helgen!

Fredag då blev det fest i älmhult precis som planerat.
och jag säger ett stort tack till dem som hade festen för att jag fick komma.
det var riktigt roligt att träffa allt folk som man nu inte träffat på länge.
väckte en hel del gamla minnen som var lite jobbigt. men jag hade grymt kul!
något utav det bästa på väldigt länge om jag ska säga så.

Lördag vaknade redan vid halv 9 tiden för att försöka få liv i dalle.
vi skulle nämligen åka till halmstad för att bada på sannarpsbadet.
så vid 9 svarade han i telefonen och kom till mig därefter.
vi mummsade i oss lite frukost tillsammans med mamma, pappa & heidi.
sen begav vi oss iväg mot halmstad, badade & bubblade i tre timmar
sen åkte jag ruchskana (ignorera stavningen) i mängder.
då vi sen kände att vi badat klart åkte vi för att få i oss lite mat & gå på stan.
först natchos därefter skaldjurssallad. och sen blev det bio, fame kollade vi på.
ingen film som jag kommer att rekomendera, för lite av både dans och handling.
men mysigt måste jag säga att det var, halmstads bio är mycket bätte än växjö-
sen blev det hem till strömsnäs, la mig framför tv:n och pratade med min älskade mamma
medans dalle och pappa satt och groggade lite, tills det blev läggdags för alla vid 1 tiden.

Söndag vaknade upp av att älskling skulle på toaletten vid 11,
alltså har jag sovit allt för lite hela denna helgen men det har de varit värt.
började laga öite frukost åt oss och sen åkte vi ner för att handla in mat åt mamma,
som ganska direkt efter påbörjade att laga riktigt god mat. oxfilé, gräddsås & potatis.
jag var även duktig och hjälpte till med det mesta iallafall! sen soterade vi i garderoben.
och därefter kom wilmer in och lekte en liten stund, jag älskar den killen alltså!
men nu är vi iallafall tillbaka i ljungby, ska kolla på idol  som vi missade & äta gott.
därefter blir det nog faktiskt läggdags för oss båda-...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0