Grattis älskling.

Under tiden han sedan var på jobbet fick jag det stressigt.
var på sjukhuset & därefter var det hemåt för att städa hela lägenheten.
började även baka klasskaka, blanda saft och baka tårta.
men vid halv 4 tiden kom en massa pojkar som hjälpte mig med ballongerna.
så då alla var uppblåsta var det bara att vänta på födelsedagsbarnet som skulle hem-
så då han äntligen kom ställde vi oss alla upp och sjöng, ännu mer sång det gillar vi.
därefter mummsade vi i oss lite kladdkaka och pratade lite om allt möjligt.
sen gick folket hemåt, och dalle hoppade in i duschen för sen gick vi till hans föräldrar.
där jag mestadels av tiden lekte med både filippa och isabell, ♥




Kommentarer
Postat av: ilirjana

haha min bror datanörden såklart. hahaha

2009-11-20 @ 19:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0