en varnlig skoldag.

det du inte vet om dig själv, vet alla andra.

skolan idag har varit precis som alla andra, & jag gillar det inte.
vill att skoltiden ska vara över nu och att jag ska ta studenten.
det liksom bara kilingar i öronen på något sett, så nu är längtan stor.
kom iallafall hem vid halv 11 idag, eftersom att vi slutar tidigt på onsdagar.
så nu väntar jag bara på att dalle ska komma hem till mig.
blir väl att vi lagar något smarrigt och sen mumsar i oss det.
därefter ska jag nog kanske ner på stan & inhandla de sista sakerna
till min babys födelsedag, jag gillar överraskningar i mängder. ♥


Kommentarer
Postat av: j.

mer videobloggar :)

2009-10-19 @ 18:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0