videobloggande.

Så nu sitter jag här hemma igen efter en underbar lektion i varmkök.
idag tillagade vi pizzabullar och smootie i både jordgubd & choklad, yammie!
men nu var jag iallafall hemma igen, kände ingen mening med att sitta i skolan
vi har håltimma just nu till klockan 11 bara för att våran lärare är
pappa ledigt, så då säger vi ett stort grattis till honom tycker jag.
min väska är iallafall färdigpackad och busskortet på plats.
så efter teckenspråkslektionen som vi ska ha sista timmen åker jag till strömsnäs.
blir väl att börja göra sig iordning ganska snabbt och sen slänga i säg lite mat.
för att sedan åka vidare iväg till älmhult, där det idag bjuds på 18 års fest.
nu har jag även testat videobloggande, så antingen kan du läsa eller kolla.
men varför inte göra både och liksom ? ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0