helsingborg.

Jag måste verkligen bli bättre på att uppdatera, jag vet! vaknade fredag morgon av en obeskrivlig smärta i tandköttet vilket jag sen förstod mig på då jag kollade i speglen, ser ut som om att någon dragit med en skapel inne i kinden på mig, jag har nämligen fått min visdomstand som är väldigt vass. så runt 10 tiden vandrade jag bort till tandläkaren och slipade till den lite, helt otroligt var typ de ord dem kunde få ur sig efter att 4 tandläkare kollat på tanden. vandrade iallafall hemåt sen med en lite bättre känsla i munnen och började kolla på idol med älsklingen. sen därefter tyckte vi båda att det var dags att packa våra saker och fixa iordning oss. sen bar det av mot strömsnäs, där vi träffade mina föräldrar lite snabbt ca en halvtimme innan var for vidare iväg mot helsingborg. gick en runda på väla för att sko om mina nyinköpta skor, kan ju lova att det är sista gången jag köper ett par på scorett! sen även för att byta min nya sexiga pyjamas som jag tog med hem i fel storlek. blev även en bakpotatis att mummsa på då vi väl var där, men sen åkte vi vidare till åstorp där vi möter mile och hans tjej maja tillsammans gick vi på någon invigning för en tattostudio som precis hade öppnat, & den var väl helt okey tyckte jag då. dem lockade iallafall folk genom att bjuda på tilltugg & champanj. men vi stannade där bara någon timme innan vi bestämmde oss för att fixa till oss. sen blev det att åka in till helsingorgsstad och få i oss lite mat, vilket gick på 1600 för fyra personer. men kan då lova att det var riktigt gott iallafall. synd att batteriet tog slut efter att baby bara hann ta en bild på mig, annars hade ni fått se dem goda maten. satt iallfall kvar där en stund, pratade och hade det trevligt och då klockan slog läggdags åkte vi tillbaka till våran stuga igen. fyllot man har till älskling ramlade ur sängen & slog huvudet i min väska så nu har han ett blivande jack där, så jag kan då lova att jag fick mig ett gott skratt iallafall. vaknade upp lördag morgon fixade iordning mig, sen åkte vi bort till stan igen för att få i oss lite mat, jag beställde fisk& skaldjursgryta och det var riktigt gott. men sen blev det shopping och jag inhandlade mina vackra skinvantar från ginatricot! sen då klockan blev mycket åkte vi hemåt till strömsnäs igen. pratade lite med mina föräldrar & planerade med mamma om dalles födelsedagspressent. och så därefter hem till ljungby och en sväng till mcdonalds & sen hem till oss för att kolla på film ända tills jag sa godnatt och somnade.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0