inflyttningsfest!

Vaknade lördag morgon av en frukostkasse citygross lämnade.
dem är redan mina favoriter vill jag lova! ohyeah...
efter lite samtal med tea och jake som sov här,
åkte vi till strömsnäs för att äta picknick ute i klint.
sen påbörjades festandet tillsammans med min mor&far.
började även fixa irodning oss tillsammans,
mamma hade köpt en massa snygga kläder till mig som jag älskar.
då klockan närmade sig 9 tiden gick vi iallafall hem till heidi på inflyttningsfest.
umgicks lite snabbt med folket där men sen gick jag &dalle hemåt.
dröjde inte länge innan joey och adde också kom hem,
dem skulle tydligen ta taxi till halmstad bara för någon brud.
sen kort efter kom även mamma& pappa,
pratade med mamma ett tag sen somnade vi allihop.





























ett stort tack till heidi för att vi fick komma på festen!

Kommentarer
Postat av: Heidi

Å tack till er för att ni kom... =)

2009-11-04 @ 23:55:21
URL: http://heelia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0