Är det fest så är det.

För var dag som går älskar jag dig bara mer & mer.
du är mitt liv och den enda för mig. ♥

Fredag då var det dags för fest med elin och frida, började med att vi fixade oss här.
sen kom det lite pojkar också och förfesten den drog igång, ohyeah!
vi videobloggade lite snabbt som ni sen kommer att få se (inte bästa kvaliten.)
men sen drog vi vidare till kopartsch där det bjöds på massa dricka.
när klockan närmade sig tolvslaget drog vi ner till harrys där
jag stannade i några minuter innan min älskling kom och mötte mig.
killen hade blivit för full och ville inte in på puben, så vi gick hemåt.
kanske var bäst för oss båda, haha.. blev lite mys och sen somnade vi.

fler bilder kommer till att komma under veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0