så har denna helgen varit.

ingen kamera har fått följa med mig i helgen. men jag ska
försöka att få tag i bilder på annat håll nu i veckan.

Torsdag jag vaknade med halsbränna & huvudverk så jag stannade hemma.
låg vid datorn och sov i stort sätt hela kvällen, inte förrens på kvällen gick
jag ut för att lägga mig i badkaret och efter 10 minuter kom dalle & höll mig sällskap.
även heidi kom hem till oss denna kvällen, så då vi badat färdigt pratade vi med henne
sen var det tid för dalle att åka hem och för mig att sova.

Fredag dagen började på praktiken vid 9 tiden vilket innebär att jag slutade vid 4.
och efter att jag varit i skolan några dagar var man saknad vilket kändes mycket väl.
så då jag sen slutade kom dalle som en överraskning & hämtade mig .
vi åkte hem till mig för att få i oss lite mat & sedan satt vi bara och pratade med mamma.
när klockan den började närma sig 6 tiden åkte vi hem till ljungby.
för jag skulle fixa iordning mig lite och sen skulle vi hälsa på dalles pappa som kommit hem.
därefter åkte vi upp till ivan och sandra där vi spenderade hela kvällen,
samlade runt ett bord för att spela massa sällskapsspel med gott tilltugg.
det var väldigt länge sedan jag hade så roligt att det till och med kom glädjetårar.
sen då klockan blev mycket åkte vi hem och kollade på en film,
men jag somnade i min pojkes underbart trygga famn.

Lördagen
åkte till strömsnäs direkt då vi vaknade för att hämta klipparen.
sen då vi kom tillbaka hem var det dags för att laga mat & lassange stod på schemat.
vilket jag måste säga blev väldigt lyckat för att vara vår första gång.
därefter var det festfixning och lite förfestande med bara oss, innan vi gick till tea.
hon hade nämligen födelsedagsfest som vi fått inbjudan till, tack tea.
och jag hade riktigt trevligt måste jag säga, var dock väldigt trött och seg.
men jag och dalle vandrade hem vid 2 tiden för att kolla idol som vi missat.
och även denna dagen somnade jag i hans trygga famn.

Söndag och jag vaknade upp av huvudverk vid klockan ett ungefär.
vi båda låg nog kvar i sängen ett väldigt bra tag & jag extra länge.
för dalle gick över till sin morbror strax efter bara för att klippa sig.
& först då han kom tillbaka gick jag upp ur sängen för att duscha.
och nu är det som att ha en helt ny kille, en mycket kortklippt snygg kille.
får hoppas på att jag känner igen honom nästa gång jag vaknar bredvid.
då vi båda var färdigfixade åkte vi iallafall till citygross & köpte en nalle.
därefter hem till saida & hennes man och kolla på den lilla bäbisen.
fyfan vad gulliga dem är när dem är så otroligt små.
stannade i någon timme där innan vi åkte vidare hem till dalles föräldrar.
där vi mummsade i oss lite tacos och kollade på tv tills min buss skulle gå.
och nu ligger jag här i strömsnäs & ska strax sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0