Nu är jag på praktik.

Jag har nu påbörjat min praktik som ska pågå i 4 veckor.
& ohja, det är väl klart att jag gillar den.
jag har hand om gympalektionerna med klass 0-3
sen har jag även bildlektion med förskoleklassen och 1an-.
sen är jag med i alla möjliga klasser under lektionerna & på fritids.
och igår hade vi hallowendisco så att alla fick klä ut sig.
fick även en massa gott godis sen dansade vi en massa-
nu vill jag att skolan ska sluta så att jag kan skaffa mig ett jobb.
hade ju dessa barnen då jag var på min första praktik också,
och idag då jag kom dit kom en flicka vid namn mathilda fram till mig,
- Cindi jag har döpt min kanin efter dig bara för att jag saknade dig så.
och nu är jag tillbaka, det kan ju liksom bara inte bli bättre-
tännker nu lägga in liter bilder sedan min första praktik där.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0