Jag älskar att bada.


söndag morgon började med att vi lagade frukost,
vilket fick bli väldigt goda laxmackor som jag gjorde.
sen begav vi oss iväg mot rosenlundsbadet i jönköping.
måste säga att det var väldigt fint & dem hade mycket roliga saker.
men dock allt för kallt för att vandra omkring där inne.
halmstadsbadet var faktiskt bättre pga varmen & bubbelpoolen!
men nästa gång ska vi åka och testa växjö badet, är det något bra?
hade iallafall trevligt och jag bara älskar att bada.
då vi kom hem blev det ett besök på sjukhuset, ivan hade hamnat där.
pratade lite innan vi bestämde oss för att få i oss lite mat.
så sandra följde med oss hem för att äta sen gick vi med hunden.
därefter åkte vi hem till mig igen eftersom att jag började min praktik på måndagen.
en mycket trevlig dag måste jag faktiskt säga,
nu längtar jag till ullared med sandra & ivan-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0