helgen med älskling.

hela helgen spenderade jag tillsammans med min älskling i strömsnäs.
måste säga att han varit saknad nu när jag flyttat hem igen under dessa 4 veckor.
alltså nuförtiden så ses vi bara på onsdagar, fredag, lördag & söndag.
deet är så mycket mindre än vad vi sågs förr & det är otroligt jobbigt.
men efter dessa 4 veckorna ska jag fylla min garderob och flytta in igen.
menmen tillbaka till helgen, på fredagen tog vi det bara lugnt och
njöt utav varandras sällskap då vi undertiden kollade på one three hill
& så mummsade vi ju såklart i oss en massa gottgott därtill.
lördagen sen åkte vi till väla då vi vaknade och spenderade hela dagen där.
det var då jag, mamma & dalle som åkte dit för att shoppa loss lite såklart.
köpte paket till pappa på farsdag & så inhandlade mamma en klänning till mig.
då dalle han nästan köpte en hel garderob för hans födelsedags pengar.
söndagen blev det tytterligare några avsnitt one three hill, så nu är vi på sista.
iallafall på sista som går att ladda ner med svensk text & engelska pallar jag inte.
så får se om man kan köpa flera eller om jag kanske måste stå ut med engelskan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0