hade inget bätte för mig.

Exakt ålder? 18 år, men 19 om 94 dagar blir det.
Var bor du?
ljungby just nu.
Bor tillsammans med?
min pojk.
När tog du studenten? jag tar den till våren, wiie...

Något jobb? sökande.
Pussat någon idag? absolut.
Vad har du ätit idag? fläskkaré & potatisgratäng med grönsaker.
Dagens smink? inget faktiskt, naturligt skönhet ni vet ;)
Dagens roligaste? heidis berättelser.
Har du många vänner? det är inte antalet som räknas, men jag har de bästa!
Hur många har du kysst? jag vet inte?
Har du pojk-/flickvän? yeees.
Vem pratade du med i telefon senast? baby.

SENASTE..
..personen du kysste? dalle, ofc
..gången du spydde? 8 februari 2008, tror jag?
..gången du grät? eehm, denna vecka..
..pizzan du åt? kebab på cleopatra.
..gången du var i Göteborg? två månader ungefär.
..gången du var i Stockholm? aldrig :O
..gången du var full? lite mer än en månad nu.
..personen som såg dig gråta? min psykolog.

VEM..
..vill du kyssa nu? självklart min pojk.
..vill du sova bredvid inatt? pojken min.
..ska du träffa imorgon? pojken här också
..sjöng du senast för? pappa under en bilfärd till strömsnäs.
..vill du ta med på en romantisk resa nu? min pojk, ofc
..förtjänar att dö? döden skulle jag aldrg önska någon.

VAD..
..vill du helst göra nu? åka till utlandet med min älskade pojk.
..vill du ha nu? snööö!
..längtar du till? studenten...nununu!
..är det bästa som hänt dig? att jag föddes, därefter dalle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0