fredagen.

då var det sista dagen på praktiken i fredags & jag slutade med mvg.
dem lovade även att ringa om det behövdes vikarie, härligt.
måste faktiskt säga att jag stortrivdes där bland barnen & personalen.
iallafall vid ett satt jag i frisörstolen hos jecissa så hon kunde klippa mig
och därefter gick jag & mamma upp för att prova balklänning.
så nu tror jag att jag har hittat den som jag vill ha, ganska dyr var den bara.
men det tycker jag faktiskt det är värt, sen betalar ju mamma & pappa.
då vi sen testat klart kom dalle för att hämta oss & sen åkte vi till älmhult.
var ju tvungna att storhandla inför denna månaden & fick det mesta köpt.
därefter blev det bara film och vi tog det väldigt lugnt här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0