...

jag har varit ute på praktik hela denna veckan & hela förra.
måste säga att jag trivs enormt bra tillsammans med barnen!
men vafan, man skulle ju liksom inte kunna göra annat.
så dagarna spenderar jag på strömsnässkolan,
där vi har boll lekar, talangjakt, bakar och pysslar.
måste bara påpeka att det inte kan bli bätte än såhär.
ska ta med mig kameran dit någon dag det lovar jag er.
eller så ska jag ta och låna lite bilder ifrån deras kamera.
iallafall nu vet ni ungefär vad jag syslar med om dagarna, tack för mig.

Kommentarer
Postat av: hatar cindii

Altså cindii du är så jävla trög man blir så förbannad när man läser din blogg fattar du inte själv att alla läsare du har läser för att dom skrattar åt dig för så jävla dum som du är så blir det rena komedin o läsa din blogg

2009-11-15 @ 02:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0