besöksrekod på ullared.




skulle ha vaknat vid 8 men dalle stängde av larmet på klockan.
men vi vaknade typ halv 10 så det blev inte allt för sent ändå.
då lagade jag lite frukost till honom och sen åkte vi för att
plocka upp sandra & för att sedan åka iväg till ullared.
vi var där vid 12 tiden, & just denna dagen var det besöksrekod.
så istället för att köa för att komma in kollade vi i affärena utanför.
sen vid 2 efter att vi då också fått i oss lite mat gick vi till kön.
där vi då nog bara behövde så i ungefär en halvtimme,
men sen blev det brottom där inne eftersom att de stängde vid 5 tiden.
själv hann jag faktiskt inte kolla på något till mig, mer än strumpor.
och ingen julklapp har jag inhandlat ännu heller, måste snart göras ju.
iallafall sen åkte vi hem, stannade en stund hos sandra & ivan.
sen hem till oss för att kolla på film och bara ta det lugnt.
ullared får bli en annan dag snart igen förhoppningsvis-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0