Världens små miracel.

nu har jag precis ätit en massa våfflor eftersom att jag missade det i onsdag.
& som sagt blev det inte ljungby idag för min del idag.
men jag och pappa har kollat på så det ska låta
och såklart singing bee, två saker man inte kan missa på en fredag.
sen nu blir det mys framför tv.n och förhoppningsvis en riktigt bra film .
och jag får även hoppas på att jag klarar av att hålla mig vaken under hela
känner ju faktiskt redan nu hur ögonlocken dem börjar dra sig neråt.
efter filmen blir det iallafall sängen eftersom att bussen går tidigt imorgon.
lanstrafiken borde sätta in fler bussar mellan strömsnäs & ljungby.
då hade jag iallafall varit nöjd! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0