en dold sanning bakom era självklara ord.

Igår var jag som sagt i skolan & träffade allt gott folk.
morgonen började med att jag missade bussen & sen fick jag bli fotograf åt min bror.
när man kommer till skolan möter jag jonna & gustav är lika sen som varnligt,
dock var det okey för läraren denna gången. hade bara en lektion då vi planerade inför projektarbetet
men jag diggade istället musik & läste jonnas sms !
sen skulle vi lyssna på rsfu när dem hade föreläsning. vilket var sjukt långtråkigt!
typsikt att vi missade sex & samlevnaden, den skulle tydligen varit skitkul -
men kanske kanske att vi får se den nästa år, tummen upp för det.
i matsalen var det en rejäl konsär vilken jag diggade enormt.
hade kunnat stå i flera timmar & lyssna på när dem spelade.-
det sexigaste som finns är killar som sjunger,  förlåt sarah jag vet att det var din bror som gjorde det.
menmen sen hade vi psykologi & vi har fått ännu en uppgift
nu ska vi göra något oförväntat och bryta mot en norm,
just bara för att se hur männsikorna reagerar.  någon som vill hjälpa med vad jag kan göra?
fick som alltid sluta tidigare iallafall så då gick jag & sarah och satte oss vid datorn
planerade klassfest, om det blir något med det.
brukar ju inte riktigt bli så att alla ställer upp. sen skulle jag till doktorn & därefter missade jag bussen
typiskt också, men arnel fick vara min underhållning. lite bättre det iallafall än att inte göra någonting.
skulle träffat gurra men den killen strulade till det  så jag tog första bästa buss hem, som jag hann med.
& sen var jag så trött att jag somnade nästan direkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0