Såsom i speglen.

Gårkvällen var superduper bra.
Det måste vi verkligen göra om snart igen både jonna & malin!
söndagen spenderades i helsingborg med hela familjen.
& jag inhandlade en hel del, kan ju säga som så att jag brände hela mitt studiebidrag.
plus att mamma hon betalade hälften, men ohja jag gillar det verkligen !
sen efter att vi varit på väla fick vi alla väldigt brottom bort till bion som började om 15 min.
men vi hann faktiskt med , kollade på australia som varade i 3 långa timmar.
& allt för bra var ju inte filmen heller, men famlijen koski hade mycket mycket kul ändå.
kan ju säga som så att min familj är väldigt konstig, men jag älskar er ändå! <3
sen blev det donkan & därefter hem.
superduper bra dag!
Ciao ♥



orkar inte ta bilder på kläderna
men dem får ni se på istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0