stanna aldrig musiken.

hade planerat ganska länge att åka till ljungby för att festa denna dag.
dock verkade det vara helt omöjligt att både ta sig dit & hem.
så jag gjorde mig faktiskt berädd på att strunta i det,
men efter att alla tjatade & frida erbjöd sig att jag kunde åka med dem
så var jag ju liksom bara tvungen att antingen fixa skjuts hem eller sovplats.
& sovplats fick det ju allt bli eftersom att ingen skulle kunna köra mig.,
så ett stort tack till min kusin mathias som gjorde det möjligt för mig att festa denna kväll.
iallafall så kom skjutsen med frida & anna vid 7 tiden och hämtade mig.
kan ju säga att jag var väldigt stressig efter att bestämt mindre
än en timme innan att jag verkligen skulle iväg, men jag hann trotts allt !
hem till fredrik först & påbörja drickandet & en massa shottande.
så därefter så berstämde vi oss för att gå vidare till samuel.
som han var hemma & kollade på melodi med hans nybakta bullar.
hem till samuel kom även hannes, tommy & lilla jonna.
och gänget var samlade för att påbörja party!
vid 11 tiden gick vi vidare till familjen protic där festen var i full gång.
& jag hade mycket mycket trevligt måste jag säga.
shaka på rumpan med vänner är bland de bästa jag vet!
& utekvällen slutade inte förre 4 tiden då jag gick hemåt
med athur, ilja & jonna som sällskap & för att jag skulle hitta.
sorry athur att sovplatsen inte blev hos dig men vi tar de nästa gång istället.
då man sen vaknade upp hemma hos mathias åkte vi & köpte frukost,.
apelsinjuice & nybakade frallor på roddys, kan knappt bli bättre !
kollade lite på tv också sen gick jag & mötte upp gustav
& vi gick sedan vidare till ekmas lägenhet där folket de sov.
men jag hade mycket trevligt det vill jag lova !
sen då gurra skulle till sin mormor på kalas gick jag & mötte frida och anna.
vi gick vidare hem till fredrik & pratade av oss lite innan vi skulle till bussen
som bara var precis att vi han med, men tack alla som gjorde min kväll underbar!
detta måste vi göra om snarast igen. vad sägs om nästa helg?
& då ska ju malin & elin vara med också (:
inga bilder från kvällen blev det inte, i allt stressande glömde jag kameran hemma.
men tog väldigt få bilder med fridas kamera & ¨några med jonnas.
dock inga som jag kommer att lägga in här inte , haha.
ha det bäst gott folk. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0