Rädslan för att misslyckas.

idag var jag på praktiken precis som alla andra dagar.
& nästan alla barn var sjuka, vilket gjorde att jag slutade tidigare.
så därefter vandrade jag hem till min mormor & morfar en liten stund.
där det bjöds på en massa mumsig fika och underbart god mat.
som ni kanske förstår stannade jag faktiskt ganska länge.
men då jag väl kom hem hade tydligen mamma & pappa varit iväg,
härlig för mamma hade köpt en massa tröjor & klänningar till mig som jag gillar enormt.
& imorgon är det äntligen skola, det är ganska efterlängtat.
 kärleksvecka är det ju också vilket är ett enomt plus när man går dit.
sen får man ju träffa alla underbara klasskamerater.
& vem vet kanske går man på dejt med johnny imorgon med.
något planerat är iallafall att jag ska gå hem till samuel,
glömde tydligen min skarf hos honom i helgen !
men nu ska jag till sängen, ska vakna tidigt imorgon.
ciao ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0