Plötsligt bara händer det.

lördagskvällen den bestod utav fest!
var väl inte riktigt som jag hade tänkt mig
men det var faktiskt helt okey ändå.
malmsten fixade skjuts åt mig dit.
& då lovade jag att pappa skulle köra hem han med.
först då vi kom till ljungby blev det hem till hannes på fest,
men de flesta satt typ bara och sov i soffan där.
kanske inte riktigt men det var inte allt för kul iallafall.
så vi gick vidare hem till mark där vi då trodde det skulle vara fullt ös.
mötte jonna på vägen dit & tvingade henne att hänga med oss.
tur det för annars hade jag varit ensam tjej.
inte allt för kul där, men det var dugligt.
dock ingen som ville dansa, förutom jag.
ingen anning om vad klockan var men
på kvällen vandrade vi iallafall ner på stan.
där man träffade på ännu mer trevligt folk.
en freij med gitarr som ville ha pengar till pizza
& två killar från tingsryd hade också hittat dit.
även en kille som ställde sig på knä & friade till mig.
men det namnet får bli en hemlighet!
sen bar det av hemåt vid 4 tiden.
planerade även att påskhelgen är det fest igen,
& då ska det vara fullt ös ! ♥


Kommentarer
Postat av: vinniii

Känner du andreas?

2009-04-21 @ 10:15:12
Postat av: Anonym

vet inte om jag kan säga att jag känner honom.

men vi brukar åka buss tillsammans.

2009-04-21 @ 17:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0