på ekvatorn galopperar solhästen.

vaknade vid 10 ungefär av att jessica ringde & frågade om jag ville med till ljungby.
shoppa lite med henne & samtidigt vara barnvakt till lilla wilmer, & såklart kunde jag inte säga nej.
men jag tycker bara det är riktigt roligt att vara med den grabben!
& måste säga det igen han är underbar. blev faktiskt inget inhandlat för min del,
utan jag sprang bara runt med barnvagnen helt upptagen i wilmer.
men jag hittade glasögonen som jag så gärna vill ha,
ska nog faktiskt köpa dem men 1300 är ganska mycket.
speciellt då jag inte änns behöver glasögon
& inte är speciellt säker på om jag kommer till att andvända dem.
menmen jag får se om jag kommer att köpa dem eller inte. ganska sugen faktiskt !
menmen efter stan tog vi oss en fixa på cafe 13 & därefter bar det iväg hemåt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0