Om lycka kunde köpas för pengar.

Hemma sjuk ifrån praktiken idag då.
mådde faktiskt inte alls bra då jag vaknade.
men det blev bättre senare under dagen.
vid 11 kom jessica in och väckte mig
för att hon inte kunde starta sin bil.
så vi fick ta startkablarna i garaget
& fixa till det lilla problem.
& sen kunde jag sätta mig vid datorn
med jesper som underhållning.
fast det dröjde verkligen inte länge
innan jag fick väldigt brottom iväg.
skulle ju till körskolan & plugga teori,
så nu har cindi äntligen börjat.
fick åka med jerry hem också &
vi hämtade ebba påvägen.
hon hade varit & provat på skytte
på strömsnässkolan.
& hon är bara helt underbart
go den flickan alltså.
men nu ska jag plugga lite hade jag tänkt. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0