och inte kan jag glömma.

Var på väla som sagt idag då.
& jag fick 2 tröjor & ett par sko inhandlade.
när man vill handla en massa hittar man verkligen ingenting.
& ingen gustav blev det idag heller, men vi ses på onsdag.
får hoppas att vi kan åka iväg nästa helg & shoppa massa.
vill ju också ha nya kläder till 24 timmars innebandyn,
men får se lite hur det blir med den saken.
ska nog beställa en del på internett också.
fanns ju vissa saker jag ville ha men inte rätt storlek.
& då kanske man samtidigt hittar något annat finnt.
vi får hoppas på deet bästa iallafall. !
men nu är det strax läggdags för min del
måste ju vakna tidigt imorgon för det är ingen studiedag för min del
nej jag ska ju till praktiken åter igen & leka med dem små barnen.
men det är väl ganska roligt det också, skönt att slippa skolan lite
tråkigt bara att man ska sakna en del klasskamrater så som man gör.
men nu blir det iallafall sängen & kolla om det finns något bra på tv.
ha det bäst gott folk ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0