när du släppte min hand.

Idag var sista dagen på min praktisk som nu varit i 5 veckor.

Måste ju bara säga att jag tycker den tiden gått grymt snabbt.

Har i alla fall fått en hel del mysiga kramar hela denna dagen.

& jag kan faktiskt ärligt säga att jag kommer sakna dem allihop.

Men ändå ganska skönt att få komma tillbaka till skolan nu.

Kommer ju få träffa på en hel del småbarn hemma hos mig,

Efter som att den lilla pojken melvin talade om för alla vart jag bodde.

Skulle ju även egentligen åkt till ljungby & festat idag, det är trotts allt 24.

Men jag mår inte så bra efter allt som hänt nu & är väldigt trött.

Så jag får nöja mig med party imorgon !

Men det duger ju det också. ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Cindii .. man ser knappt texten:(

2009-03-28 @ 08:44:58
Postat av: Cindii.

Jag vet detta, min blogg blev helt cp igår.

men jag ska fixa det såfort jag får tid.

2009-03-28 @ 08:53:15
Postat av: Cindii.

Jag vet detta, min blogg blev helt cp igår.

men jag ska fixa det såfort jag får tid.

2009-03-28 @ 08:53:19
Postat av: Cindii.

Jag vet detta, min blogg blev helt cp igår.

men jag ska fixa det såfort jag får tid.

2009-03-28 @ 08:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0