Jag väljer ensamheten.

Just nu sitter jag i skolan & gör ingenting.
tydligen hade vi ingen psykologi idag & vi börjar inte förre 10.40
tänk vad härligt det hade varit om man kunde vetat det & haft sovmorgon.
men klart ska vi som varit ute på praktik inte så reda på sådan info.
blir nog inte skola imorgon för min del iallafall, ska nog till älmhult.
polisstationen har kallat mig åter en gång till & jag är tvungen.
sen på torsdag bär det av för sunnerboskolan till växjö !
vi ska ju dit & vara med på dag x & sen en massa shopping-
ohja, får se lite hur det blir med den saken .
mamma lär ju inte vara med & kunna betala.
& jag är pank, alla mina pengar går åt på körkortet.
men vi får se hur det blir, kanske inhandlas något ändå.
men nu ska jag gå & se om någon annan har slutat.
ciao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0