ett steg i rätt riktning.

Igår vandrade jag ner till min älskade mormor & satt där i ungefär en timme.

Sen ringde magnus mig och frågade om jag inte kunde vara barnvakt åt wilmer.

Som alltid kunde jag ju bara inte säga nej till den urgulliga pojken.

Så jag fick skynda mig hem till magnus för han skulle iväg om en kvart.

Så jag fick ge wilmer lite mat & sen gick vi in till mig, för jag skulle duscha.

Så pappa fick ta wilmer & passa honom bara för en liten stund.

& därefter vandrade jag tillsammans med wilmer bort till sandra.

Dock hände en liten olycka så vi fick gå hem ganska kvickt igen-

Lillkillen fick lite välling och sen kom magnus och hämtade honom.

Så jag vandrade bort till sandra igen och pratade lite med henne, .

Känns skönt att vi är vänner nu igen, du betyder sjukt mycket för mig. ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0