bara en liten stund till.

Idag har jag varit på praktiken igen då.
& vi vandrade till skogen som dem kallade det.
men det var visst klint "badstranden" som vi hamnade på.
& vi fick vara med hägenbarnen eftersom att det bara var 6 st på lönneberga.
& vid tretiden fanns det inga barn kvar så att vi fick gå hem.
nu skulle jag ju inte riktigt hem utan jag gick på besök hos jessica
alltså in på lugg och klippte en mycket fin lugg, haha.
nä faktiskt inte men jag klippte mig allt, dock inget som syns.
sen nu sitter jag vid datorn & väntar på att linnea ska komma
så att det ska börja lagas tacco, för jag är väldigt hugrig!
ha det bra gott folk ♥

bilder på håret det kommer när mamma kommit hem.
kan liksom inte fotta så bra på mig själv bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0