Att anstränga sig är onödigt.

tillbaka till skolan & gurra är såklart inte på första lektionen.
men jonna gumman henne möter man såklart, du är bäst! ♥
& tack för att jag fick lite utav din mummsiga mat eftersom att våran smakade pyton.
sen har vi även börjat prata om projektarbete i klassen nu,
jag vet redan vad jag ska ha, härligt- ! massa disco blir det framöver.
sen slutar man då kvart över 11 & jag stannar med jonna i cafét.
den dära tösabiten ohja, massa planer har vi nu inför helgen.
vi har ju till och med långhelg så det ska hända en hel del.
då hon åkte hem blev det biblan med jonte & diskutera viktiga frågor.
& sen då han hade lektion mötte jag upp johnny & lirim för dem skulle till stan.
dock ville nog lirim mer bara ha följe till klassrummet för sen dumpade han oss.
men jag och johnny gick på dejt inne på roddys & han bjöd mig på en fika.
därefter var han tvungen att att gå på toa & jag fick äntligen byta till mina varnliga skor.
haha, den killen är ju lite som han är men jag tycker om honom ändå.
sen åkte han hem med bussen & jag gick till sjukhuset.
jag ska börja på akupunktur eller vad det heter.
sen skulle jag möta upp gurra men killen var på möte.
det får bli en annan g¨ång grabben !
det var väl ungefär min dag,
ha det gött gott folk, ciao ♥

Kommentarer
Postat av: Jonna

klart att jag möter min pudding:) LÄngtar till helgen...

2009-03-12 @ 15:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0