älskade ängel inte din tid än

blev ingen uppdatering igår, hade liksom bara inte tid.
nu när praktiken är över är jag ju tillbaka i skolan.
faktiskt ganska kul att vara tillbaka ändå.
men igår var det en mycket stressig dag.
jag skulle egentligen till doktorn men jag fick avboka den tiden.
skulle ju faktiskt även till körskolan i markaryd.
& om jag tar bussen vid halv 4 kommer jag försent.
men jerry sa faktiskt att det var okey,
men ska ju försöka komma i tid ändå.
vi slutar trotts allt 13.45 så om jag åker den bussen
blir det bara att jag behöver vänta i någon timme istället.
så grymt jobbigt att behöva åka buss,
speciellt då det bara är så dåliga tider.
menmen sluttjatat om bussarna nu då.
skolan igår var mycket omtyckt.
började med att mentorena bjöd på frukost.
sen hade vi terori på idrotten & pratade om kost
på samhällskunskapen var facket där & pratade.
sen sista lektionen var ganska okey ändå.
blev lottade in i grupparbete & jag kom med annie
vilket jag gillade enormt, nu får cindi mvg ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0