liseberg & släktträff.

Jag har spenderat min helg i göteborg.
började med att jag gick på liseberg med klassen,vilket som var mycket trevligt.
bara det att jag tappade alla mina pengar påvägen dit & var väldigt åksjuk.
skolresan började med att vi besökte något mycket fint slott och sen
var vi på studiebesök på liseberg, vilket gjorde att vi fick gratis inträde.
passade ju mig mycket bra eftersom att jag inte hade några pengar.
men jag fick ju låna utav mina vänner till åkband & mat, mycket snällt!
åkte iallafall i stort sätt allt som man kan tänka sig .
& när det var dags för vattenkarusellerna blev jag mycket blöt.
som sagt det var iallafall en toppen dag med mycket trevligt sällskap.
men tyvärr hade jag ingen kamera denna dagen-
ska tjata på jonna att hon ska skicka dem som hon tog
så hamnar dem sedan på bilddagboken.
annars har helgen bara bestått utav en mycket trött Cindi
med en massa släktingar och konfimation. trevligt ! ♥










































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0