humöret hänger på årstiderna.

ohshit, vad min röst den var hemsk då jag vaknade på fredagen.
kunde knappt få fram ett ljud, så jag betämmde mig för att vila
rösten och stanna hemma ifrån skolan. mycket bra beslut !
vid halv tre tiden åkte jag med buss till ljungby för att möta
upp både elin och erica på stationen, började med vandring på stan
sen gick vi hem till erica och fixade till oss innan festen började.
& framåt kvällen var inte mitt humör det allra bästa precis.
men det fixade till sig såfort frida hon kom dit. !
hawaii och shaka rumpan & jag hade faktiskt riktigt roligt.
efteråt bar det av hem till dalle och jag somnade ganska direkt.
blev inte allt för många bilder, men slänger in några stycken.♥
























Kommentarer
Postat av: Anonym

Gaal är en fitta

2009-06-19 @ 20:10:33
URL: http://youtube.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0