i dream about you all the time.

Igår var jag väldigt trött och mådde inte så jättebra på morgonen.
så jag bestämde mig för att ta en liten sovmorgon,
men var tvungen att åka till skolan ändå eftersom att jag hade prov att göra.
kom iallafall direkt efter gymnastiken & då hade vi samhällskunskap.
mycket bra lektion, helt i min smak med bara lite samhällsbingo.
sen var det dags för mat & därefter hade jag mitt prov
tilsammans med anna-frida och tessan, jag älskar att göra parprov.
sen satte jag mig vid datorena och arbetade lite i väntan på att dalle skulle sluta.
blev faktiskt klar med två hela arbeten, & jag känner mig jätteduktigt !
sen fick jag iallafall träffa pojken, alltid lika trevligt .
gullig som han är hade han även köpt en ros till mig,
gissa om jag blev glad ! han är helt klart bäst. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0