Welcome tvåtusennio

gott nytt år folk.

nyår började med att man åkte hem till maria.

lagade lite god mat & sedan fixade sig.

därefter bar det iväg hem till mario.'

vi var väl bland det första folket.

men kvällen förbli oförglömmlig.

sjuk länge sedan man hade så kul.

träffade massa nytt folk & fick många nya vänner.

kan det bli bättre liksom!?

shakade på dansolvet hela kvällen, ohja sånnt gillar vi.

& under kvällen ramlade det in mer & mer folk.

tippy började med is kasstning, ooh shit vad kallt!

tack micke för samtalet även om det inte gav mig några tips.

kändes verkligen som om att det var behövligt.

pappa kom fö att hämta mig vid halv 2 men jag vägrade följa med,

kunde ju inte missa allt för mycket av denna underbara kväll.

så han fick komma tillbaka lite senare, stackaren.

han skulle börja jobba vid 5 & fick köra till ljungby två gånger.

men whoouut the fuck han ville ju ha en dotter! (:

måste ju även bara säga att hannes är min idol.

& tack till mario för att vi fick komma.

Nytt år nya möjligheter,

jag gillar hur det låter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0